8 Jul 2011

Stitcheries i teppet A Gardener´s Journal

Tenkte å vise frem resten av lappene jeg har sydd tidliger til teppet A Gardener's Journal. 


Jeg har brukt farger akkurat som jeg har hatt lyts til der og da, og har mer eller mindre ignorert fargeforslagene i mønsteret. Lappene vises ikke i reell størrelse, og blogger lever mer eller mindre sitt eget liv, så det er ikke så enkelt å få bildene inn slik jeg vil.

LADY BEETLE - BUG
SEED PACKETS

BIRD BATH


DOG HOUSE

BIRDS IN THE TREE
VEGETABLE PATCH
DOVECOTE
LAWN MOWER
POTTING PLANTS
POTTING SHED

WATERING THE GARDEN



ANNUAL GARDEN SHOW
SMELL THE ROSES
ORCHARD
NO PLACE LIKE HOME

4 comments:

  1. *sukk* så masse nydelig!

    ReplyDelete
  2. De stitcherybildene du har vist i de siste innleggene dine er bare helskjønne. Gleder meg til å se det ferdige resultatet :) Aner jeg "Fusions" som bakgrunnsstoff i bloggen din?

    ReplyDelete
  3. Takk for hyggelige tilbakemeldinger:

    Joda, Britt Helen, det er "Fushions" du aner i bakgrunnen. Fushions vil dukke opp i flere utgaver i teppet, fallt bare helt for både mønsteret og fargen(e).

    ReplyDelete