12 Aug 2012

Long time, no see...

Det nærmer seg et år siden forrige bloggpost... så jeg synes at jeg har valgt en ganske dekkende tittel på bloggen :(

Stitcheriene fra All Creatures Great & Small av Natalie Bird er for lengst ferdige, men ikke sydd sammen til noe teppe.

Har vært på flyttefot denne våren, huff så mye som følger med dette. Det har vært utrolig lite tid til å kose meg med håndarbeid. Men nå, nå håper jeg at symaskinen snart skal få sin egen plass hvor den kan brukes når som helst som sylysten skulle ta overhånd :)

I dag er det heldigvis slik at en får tak i ferdigsydde gardiner til det meste. Men, til kjøkkenet klate jeg ikke å finne noe ferdig som fallt i smak. Det går stort sett i grått og hvitt der, så en fargeelsker som meg, måtte bare ha litt mer kulør der inne. Derfor var det bare å sette igang på egenhånd. Rustet med stoff fra IKEA og lift sett fra Stoff og Stil, satte jeg igang med prosjektet. Ja, det var virkelig et prosjekt... instruksene i settet var utrolig utydelige og lite forklarende. Resultatet ble slett ikke verst synes jeg selv :).

No comments:

Post a Comment