6 Feb 2013

My first Owl - Min første ugle

Finally I have tried out my first owl in the hoop. Really fun to sew. The instructions were a bit uncleare, I think as an unexperienced, but I hope that I'll get the hang of it eventually. It was not time for a big Photo Shoot, as it went out the door with my daughter that was on her way out.

Så har jeg endelig fått prøvd meg på min første mobilugle. Kjempemorsomt å sy. Instruksene var litt uklare for en uerfaren, men det kommer seg nok etter hvert, håper jeg. Ble ikke tid til noen stor Photo Shoot - den skulle bli med min kjære datter som stod på  farten :).


1 comment:

  1. Den ble jo kjempefin. Jeg har ikke fått sydd ugler på Janome'n enda, men sydde mange med husqvarna-maskina. De er morsomme å sy, men det er litt jobbing med det.

    ReplyDelete