17 Jul 2014

iPad bag - iPad-veske

The iPad has become a tool and a toy in our eveyday life. So,  going on holliday with her parentes,  our dear little one needed a good bag for the pad, cables and headset.

iPad-en har blitt et verktøy og leketøy i hverdagen. Så, når gullet vårt skal på ferie med mamma og pappa, så må hun jo ha en god veske til brettet, lader og hodetelefoner.

I had no pattern, so everything is made as I went along.  I have made a note to my self that I have to make the lining a tiny bit smaller,  and that I need to find a way to secure the lining in a better way.

Jeg hadde ikke mønster så alt har blitt til underveis. Jeg har notert meg at foret bør være ørlite mindre og at jeg må finne en bedre måte å feste foret.

The owl in the embroidery is from amazingembroiderydesigns.com. I have adjusted it for mylar.  If I was to embroider it again, I would digitize it over again as I`m not all that happy with the density,  choise of stitchdirecton and so on. This problems may be due to re-sizing.

Ugla i broderiet er fra amazingembroiderydesigns.com. Jeg har tilpasset den for bruk av mylar. Dersom jeg skulle brodere den på nytt ville jeg ha stingsatt den på nytt for jeg er ikke helt fornøyd med dekningsgrad, stingvalg,  stingretning og så videre. Disse problemene kan ha oppstått på grunn av skaleringen i størrelse.


Inside the bag there is plenty of pockets, and I am proud to say that this time I rembered to put on my label :-).

Inni veska er det massevis av lommer, og denne gangen husket jeg også å sy inn merkelappen min :-).




No comments:

Post a Comment